Παρακαλώ καταθέστε τις εργασίες σας σε μορφή νέας ανάρτησης.

________________________________________________________________________________________


"Blogs(ιστολόγια) στην επικοινωνία" Λιάμπα Γεωργία


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:Λιάμπα  Γεωργία
ΣΧΟΛΗ: ΣΕΥΠ
ΤΜΗΜΑ: ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΣΠΟΥΔΩΝ:  Γ’
ΘΕΜΑ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Blogs(ιστολόγια) στην επικοινωνία
 

             ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
   
1.  Blogs / Ιστολόγια
2. ΓΙΑΤΙ blog; 
3.ΣΥΝΔΕΣΗ σε άλλα blogs 
4. Ιστολόγια ως μέσο Marketing Επικοινωνίας
Blogs/Ιστολόγια
Η λέξη blog προέρχεται από τον όρο weblog (συνδυασμός των λέξεων: «web»
που σημαίνει ιστός και «log» που σημαίνει καταχώριση). Blogging ονομάζεται η
διαδικασία δημιουργίας και φόρτωσης
πληροφοριών σε ένα blog, ενώ ο δημιουργός λέγεται blogger. 
Τα blogs ή ιστολόγια, όπως
λέγονται στα Ελληνικά, είναι εικονικά σημειωματάρια που μπορούν να
δημιουργηθούν και να δημοσιευθούν στο Διαδίκτυο πολύ εύκολα από οποιονδήποτε,
καθώς η δημιουργία τους δεν απαιτεί εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις. Μπορεί
κανείς να δημιουργήσει ένα blog εγγραφόμενος σε μια υπηρεσία που προσφέρει τα
απαραίτητα εργαλεία (blogger.com,
wordpress.com). 
Εκεί επιλέγει τη μορφή και το είδος του περιεχομένου που επιθυμεί να αναρτά στο
προσωπικό του ιστολόγιο. Παράλληλα, ο δημιουργός είναι σε θέση να επιτρέπει ή
να απαγορεύει την ανάρτηση σχολίων από τρίτους επί των αναρτήσεών του.
Ο όρος
"ιστολογίων" (ή ιστολόγια, όπως είναι ευρύτερα γνωστή) είναι μια
συστολή από τις λέξεις "Web"
και "ημερολόγιο". Σύμφωνα με Webopedia (2007), ένα ιστολόγιο είναι
"μια ιστοσελίδα που χρησιμεύει ως κοινό έχει πρόσβαση προσωπικό ημερολόγιο
για ένα άτομο." Ναι μεν ο ορισμός είναι αλήθεια, παραλείπει να μνημονεύσει
την επέκταση του ρόλου που διαδραματίζουν τα blogs
στη σύγχρονη πρακτική της υγειονομικής περίθαλψης, που επιτρέπει όχι μόνο άτομα
αλλά και οργανισμούς να μοιράζονται, να λάβετε, να παρέχουν, και να συλλέγουν
πληροφορίες. 
Blogs
έχουν εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά έχουν γίνει τελικά το δρόμο τους σε
υγειονομική περίθαλψη ως ένα αποδοτικό και αποτελεσματικό εργαλείο
επικοινωνίας. Η μεγαλύτερη οργάνωση για την υγεία να έχει στηριχθεί σε blogs
για την ανταλλαγή πληροφοριών και την ηλεκτρονική διάδραση δεν είναι άλλη ότι
το αμερικανικό υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών (HHS), σε μια
προσπάθεια να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την ετοιμότητα pandemioflu από
τους ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης σε όλη τη χώρα (βλ. http: / /
blog.pandemicflu.gov). Η τεράστια συλλογή από γνώσεις και οι εμπειρίες που το
blog HHS έχει συγκεντρωθεί θα ωφελήσει τους ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης,
τους εργαζομένους, τους ασθενείς και τους παρατηρητές για τα επόμενα χρόνια. 


Η στήλη
αυτή συζητά το σκοπό και τα πλεονεκτήματα του blog της υγειονομικής περίθαλψης.
Το πιο σημαντικό, αντιμετωπίζει η δυνητική χρησιμότητα των blogs για τους
διαχειριστές της υγειονομικής περίθαλψης. Ένας κατάλογος μερικά από τα
αγαπημένα blogs διοίκησης των νοσοκομείων μου περιλαμβάνεται και εδώ. 


. Ξεκίνησα το blog μου το 2004, να με βοηθήσει να
παρακολουθείτε το μεγάλο ποσό των πολύτιμων πληροφοριών αναφοράς της
υγειονομικής περίθαλψης που έχω αποκτήσει (βλ. http://thielst.typepad.com). Το
blog έγινε ένα αποθετήριο, αντικαθιστώντας τα αντίγραφα σε χαρτί μου
ενδιαφέροντα άρθρα υγειονομικής περίθαλψης από περιοδικά και εφημερίδες. Όταν
χρειάζεται να διαβάσει για ένα συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα απλώς να επιστρέψετε
στο blog μου για να τραβήξει την πληροφορία. Μπορώ να το στείλετε και σε έναν
συνάδελφο, όπως θέλετε. 


Επιπλέον,
το blog μου μου επιτρέπει να εκφράσω τη δική μου άποψη και να καλέσει τα σχόλια
από αναγνώστες. Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των αναγνωστών μου δεν προσθέτω
ένα σχόλιο, μερικοί κάνουν. Αυτή η αλληλεπίδραση οδήγησε σε επέκταση του
δικτύου των επαφών μου σε όλη τη χώρα και από διάφορους κλάδους της
υγειονομικής περίθαλψης. Ακόμη πιο σημαντικό, έχει επιτρέψει την ανταλλαγή
ιδεών και απόψεων. 


2. ΓΙΑΤΙ blog; 


Blogs
προσφέρει μια ευκαιρία για αμφίδρομη ηλεκτρονική επικοινωνία.Είναι εύκολο να
δημιουργηθεί, και μπορούν να συσταθούν ως δημόσιο χώρο (όπως η δική μου είναι),
είτε ως ιδιωτική περιοχή για να επιλέξετε μόνο τους αναγνώστες για να δείτε. Το
κοινό blog διατηρείται από τρία νοσοκομεία στη Νέα Υόρκη, λειτουργεί ως ένα
ενημερωτικό δελτίο, το λεγόμενο MedISys Pulse Ενημερωτικό Δελτίο (βλέπε
http://medisys.typepad.com). Αυτό το ενημερωτικό δελτίο είναι ένας τρόπος για
τα τρία αυτά εργαλεία για το μερίδιο νέα σχετικά με τις αντίστοιχες οργανώσεις τους
και να παρέχουν υγειονομική περίθαλψη που σχετίζονται με τις πληροφορίες. 


Ιδιωτικός
blogs μπορούν επίσης να διατηρηθούν από τα νοσοκομεία, κλινικές και άλλους
οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης και παρόχους.Οι εν λόγω blogs μπορούν να
συσταθούν ως επέκταση της εσωτερικής επικοινωνιακές προσπάθειες της οργάνωσης.
Μπορούν να προβληθούν αποκλειστικά από τους υπαλλήλους, ιατρικό προσωπικό, και
άλλους επαγγελματίες υγείας για να κρατήσει up-to-ημερομηνία κατά την
εγκατάσταση που σχετίζονται με θέματα όπως τα έργα κατασκευής / επέκτασης,
ζητήματα στον εργασιακό χώρο, τις πρωτοβουλίες βελτίωσης της απόδοσης, καθώς
και ομάδες υποστήριξης των εργαζομένων. 


Ένα
ιδιωτικό blog είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περίπτωση καταστροφών, όταν ένα μεγάλο
ποσό των λεπτομερών πληροφοριών θα πρέπει να διαδοθούν σε άτομα που ενδέχεται
να βρίσκονται σε διαφορετικές τοποθεσίες. Μπορείτε να φανταστείτε τα οφέλη από
ένα blog σε ένα
σύστημα υγειονομικής περίθαλψης στον απόηχο της «Κατρίνα»;. Ένα blog θα είχε
βοηθήσει ένα νοσοκομείο στη Νέα
Ορλεάνη για να παραμείνουν σε επαφή με τις ζωοτροφές και να ενημερώνουν τους
υπαλλήλους της που ήταν διάσπαρτα σε όλη τη χώρα. Ένα blog θα μπορούσε να
διατηρήσει τα άτομα ενημερώνονται σχετικά με τα σχέδια του νοσοκομείου για την
ανοικοδόμηση και την επανέναρξη ή έδωσαν τη δυνατότητα το νοσοκομείο να ζητήσει
από εργαζόμενους από τη διαθεσιμότητά τους για την ενίσχυση στο σχεδιασμό. 


ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ 


Υγειονομική
περίθαλψη οργανώσεις εργάζονται σκληρά για να διατηρήσουν μια καλή φήμη στην
κοινότητα, τόσο την ελαχιστοποίηση του κινδύνου της ενσωμάτωσης των ακατάλληλο
περιεχόμενο στο blog τους είναι ζωτικής σημασίας.Δύο τρόποι μπορούν να
εξασφαλίσουν ότι το blog το περιεχόμενο είναι κατάλληλο για το επιθυμητό σκοπό
της οργάνωσης. 


Πρώτον,
να εντοπίσει έναν συντονιστή ο οποίος μπορεί να αποδείξει και να εφαρμόσει τη
χρήση του blog και την απόσπαση των πολιτικών. Αυτό το πρόσωπο πρέπει να
αναθεωρεί τακτικά την δημοσιεύτηκε περιεχόμενο και αφαιρέστε οτιδήποτε
ακατάλληλο, συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών επιθέσεων, χυδαία γλώσσα,
και spam. Το blog μπορεί επίσης να συσταθεί για να περιορίσεις σχόλια από μόνο
όσοι είναι εγγεγραμμένοι χρήστες ή να δημοσιεύσετε το σχόλιο μόνο μία φορά αφού
έχει ελεγχθεί και εγκριθεί. 


Δεύτερον,
η δημιουργία ενός αυτο-αστυνόμευσης blog, όπου οι αναγνώστες να αποδεχθεί την
ευθύνη για την υποβολή εκθέσεων οτιδήποτε ακατάλληλο. Στην περίπτωση του blog
μου, έχω λάβει ένα e-mail
κάθε φορά που κάποιος θέσεων ένα σχόλιο? Εάν είναι spam, παίρνει αυτόματα
διαγράφονται. Since the summer of 2004, I have not had any reader make
inappropriate comments. Από το καλοκαίρι του 2004, δεν είχα καμία αναγνώστης
κάνει ακατάλληλα σχόλια. Ορισμένοι αναγνώστες διαφώνησαν με τις θέσεις μου,
αλλά αυτό είναι μόνο μέρος της διαδικασίας διαλόγου. 


3.ΣΥΝΔΕΣΗ σε άλλα blogs 


Μια
δημόσια blog θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες για το κοινό-στόχο της. Ο
καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί ότι μπορεί να βρεθεί εύκολα είναι να
"ping" (post) σε παρόμοια blogs και το blog μηχανές αναζήτησης.
Pinging είναι ένας τρόπος που συνδέει το blog σας με τους άλλους στην
"μπλογκόσφαιρα" (το blog του χώρου), αφήνοντας τους να γνωρίζουν το
blog σας υπάρχει και ως εκ τούτου, κάνοντας μια διαδρομή προς blog σας. Αυτό, σε
συνδυασμό με τα θέματα ή κείμενο στο
blog σας είναι "αναζήτηση", η αύξηση της κίνησης στην περιοχή σας και
να κάνει το blog σας είναι γνωστή. Τροχαία κάνει τη διαφορά στο blog σας
εμφανίζονται σε μια αναζήτηση στο Google στη σελίδα 1, αντί στη σελίδα 30. 


THE BOTTOM LINE ΤΟ BOTTOM LINE 


Τον
Απρίλιο του 2007, το blog μηχανή αναζήτησης Technorati (βλ. www.technorati.com)
ήταν παρακολούθηση περισσότερα από 75 εκατομμύρια blogs, και αυτός ο αριθμός
συνεχίζει να αυξάνεται. Επιπλέον, η τιμή του εργαλείου αυτού είναι σωστό. Σε
σύγκριση με το κόστος των άλλων μορφών επικοινωνίας, διαφήμισης και προώθησης,
τη διατήρηση ενός βασικού κόστους blog περίπου $ 14,95 ανά μήνα. Αυτή είναι μια
αρκετά φθηνή λύση με τις δυνατότητες για εξαιρετικά αποτελέσματα. 


Λάβετε
υπόψη ότι υπάρχουν σχετικά λίγα blogs διαχειριστή. Ωστόσο, παρακάτω είναι μια
λίστα των δημόσιων blogs συντηρείται από κατόχους εμπιστευτικών πληροφοριών
υγειονομικής περίθαλψης - διαχειριστές, τους ηγέτες και τους συμβούλους ίδια.
Μερικά από αυτά τα bloggers προσέγγισης site τους ως επέκταση των εργασιών
τους, ενώ άλλοι δηλώνουν σαφώς ότι οι απόψεις τους είναι προσωπικές και δεν
αντικατοπτρίζουν εκείνες των οργανώσεών τους. 


4 Ιστολόγια ως μέσο Marketing Επικοινωνίας
 

4,1 Πολιτικά
Ιστολόγια


Είτε ως επιχείρηση ή ως υποψήφιο για την προεδρία των
Ηνωμένων Πολιτειών, 

είναι ένα υπέροχο εργαλείο για την επικοινωνία με
πολλούς ανθρώπους στο ίδιο μήκος κύματος, 

έλθετε σε επαφή με την κοινή γνώμη ή ακόμα και η
συγκέντρωση χρημάτων μέσω του Διαδικτύου. 

Όπως ένα άρθρο από Cone (2003: 32) εξηγεί, ο Howard Dean ήταν το πρώτο πρόσωπο για
να 

χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για την εκστρατεία του
προεδρικού και ακόμα κι αν αυτός δεν λειτουργεί για τον 

Δημοκρατών, έχει δείξει πόσο χρήσιμο weblogs μπορούν
να είναι για λόγους marketing. 

Εκτός από αυτό, κατάφερε να αυξήσει ρεκόρ 7,4
εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε απευθείας σύνδεση δωρεές 

και λαμβάνοντας υπόψη ότι το blogging του έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού
του ποσού. 

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του συνόλου είναι ο
παράγοντας του κόστους. Σε σύγκριση με τα εκατομμύρια των δολαρίων 

δαπανηθεί για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, τη σύσταση
του κόστους ιστολόγιο ένα κλάσμα του ποσού αυτού. Λαμβάνοντας τον κίνδυνο 

δίνοντας ένα δίκαιο μερίδιο ελέγχου κυκλοφορίας, η
στρατηγική αυτή, ωστόσο, αποδείχθηκε 

επιτυχής. Πολλές πληροφορίες σχετικά με Dean μπορούν
να βρεθούν, δράσεις και συζητήσεις για τον 

αναθεωρούνται, τα σχόλια μπορούν να γραφτούν και να
είναι ακόμη δυνατό να ξεκινήσει μια δική weblog. 

"Blog για την Αμερική", weblogs 'όνομα του,
έχει γίνει το σημείο συνάντησης για τους εθελοντές 

εργαζόμενοι, δημοσιογράφοι και πιθανούς ψηφοφόρους με
τη μία. 

Ο κύριος σκοπός του μπλογκ, όμως, δεν είναι να πάρει
ψήφους, αλλά για να κάνουμε τους ανθρώπους να 

διαδώσουν και να δημιουργήσουν τη φήμη. Επιπλέον, το
ιστολόγιο είναι ένα άλλο είδος 

τρόπος για να έλθει πολιτικοί πιο κοντά στους πολίτες.


Επίσης άλλοι πολιτικοί χρησιμοποιούν τα πλεονεκτήματα
των ιστολογίων για το σκοπό τους. Η Αυστρία, για παράδειγμα, Benita Ferrero-Waldner


χρησιμοποιείται μία για την εκστρατεία της προεδρικής 

καθώς επίσης και άλλοι πολιτικοί, όπως η Marie Ringler 

Οι blogging για 

λόγους όπως η αυτο-εμπορία και την άμεση επικοινωνία
με τους πολίτες. 

Μαρία Ringler, http://marieringler.twoday.net.. Προσπελάστηκε στις 30 Απριλίου 2004.


Προσπελάστηκε στις 30 Απριλίου 2004. 







4,2 εργαλείο
επικοινωνίας 

 

 

Ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν οι εταιρείες άρχισαν να
αναζητούν τον τρόπο ενεργοποίησης 

weblogs σε κατάλληλα μηχανήματα μάρκετινγκ. Ήδη η επιτυχία είναι ιστορίες
ορισμένες 

αναφερθεί και ως εκ τούτου, αυτοί που ήταν μεταξύ των
πρώτων για να προσπαθήσει λάβει ένα δίκαιο μερίδιο των 

media-ηχούς ως ένα επιπλέον μπόνους. 

Ένα από τα πιο διάσημα ιστολόγια μάρκετινγκ είναι
Raging αγελαδινό Blog του της 

Dr.Pepper / Seven Up Inc, η οποία ξεκίνησε την άνοιξη
του 2003. Με την πρόθεση της 

εισάγοντας ένα νέο με βάση το γάλα ποτό, η εταιρεία
δεν είναι μόνο στην αγορά μέσω παραδοσιακών 

μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά περιελάμβανε επίσης ένα
weblog στην εκστρατεία της, γραμμένο με τη φωνή της την αγελάδα. Μετά την 

δύο εβδομάδες και ένα μισό, το blog είχε επίσκεψη από
20.800 εγγεγραμμένους χρήστες σε μια ημέρα. 

Προφανώς, το έργο δημιούργησε αρκετά buzz για την
ικανοποίηση των υπεύθυνοι άνθρωποι σε 

Dr.Pepper / Seven Up, αλλά και επέτρεψε να επικοινωνούν απευθείας με τους
καταναλωτές 

και δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης (Arnold 2004:
1). 

Παρ 'όλα αυτά, η προσέγγιση αυτή είχε πλευρές σκοτεινό,
καθώς, όπως Gallagher (2003: 32) 

επισημαίνει. Στην κοινότητα των ιστολογίων είναι
γνωστή για τη στάση της απέναντι ύποπτες 

εικονικές και το χειρισμό (όπως δείχνει η δέσμευσή της
πολιτικής

εκστρατεία του Dr Pepper / Seven Up θεωρήθηκε υπερβολικά παραπλανητική. Ένας από
τους
λόγους 

Ήταν, επίσης, ότι οι έφηβοι είχαν προσληφθεί για να
σπρώξει το προϊόν σε blogs τους προσωπικούς. Ένας από τους 

 οι διαδηλωτές
προσπάθησαν ακόμη και να μποϊκοτάρουν τις Cow ποτό Raging. 

Μια άλλη εταιρεία δοκιμάζοντας νέες μεθόδους εμπορίας Macromedia, ένα λογισμικό 

developer
Carroll (2002:. N.pag) εξηγεί ότι επιλέγονται οι
εργαζόμενοι έχουν επιλεγεί για να αρχίσει 

ιστολόγια, το καθένα αφιερωμένο σε ένα διαφορετικό
προϊόν. Οι συγγραφείς γράφουν για νέα, ενημερώσεις, 

σφάλματα και συναφείς χώρους, δίνοντας έτσι στους
πελάτες μια προσωπική σύνδεση με την εταιρεία και το 

product. προϊόντος. Doc Searls, γνωστός blogger και πρώην δημοσίων σχέσεων
εκτελεστικής, σημεία 

ότι 







"Ιστολόγια δώσει στις εταιρείες έναν τρόπο να
σχετίζονται με τους πελάτες και άλλα μέλη της 

αγορά σε ένα πραγματικά ανθρώπινο τρόπο που μπορεί να
είναι πιο έγκυρη από οτιδήποτε 

δημοσίων σχέσεων όργανα μπορούν να παράγουν. Επίσης,
παρέχουν στις εταιρίες ζωντανή παρουσία 

στο Web, και όχι απλώς ένα φυλλάδιο ή μια ρεπλίκα σε
pixel των κεντρικών γραφείων 

λόμπι "(Karpinski 2003: 1). 

Μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι έχουν ανταμειφθεί για τις
προσπάθειές τους. Tom Hale, ένας από τους 

ανώτεροι προγραμματιστές της Macromedia, δηλώνει ότι
έχουν επιτύχει πολλά με πολύ λίγα 

μάρκετινγκ. Εκστρατείες μάρκετινγκ μπορεί να είναι
πολύ ακριβά και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος 

ότι το μήνυμα δεν έχει ληφθεί σωστά. Ιστολόγια από την
άλλη πλευρά είναι εξαιρετικά 

ανέξοδη και να βεβαιώσει ότι δεν υπάρχει καμία
παρεξήγηση. Κυρίως, η επικοινωνία λαμβάνει 

τόπος με-διαμορφωτές της κοινής γνώμης η οποία
δημιουργεί ένα είδος χιονοστιβάδας-αποτελέσματος. 

Σε ένα άρθρο στην εταιρεία Fast, Jena McGregor (2004: 84) μιλάει ακριβώς γι 'αυτό 

μολύβδου αποτέλεσμα χρήστη. Γράφει αυτό που
χρησιμοποιήθηκε νωρίτερα για να αγνοήσει weblogs είναι εταιρείες 

Τώρα τους παρακολούθηση, ώστε να μάθετε τι πρόκειται
να είναι ισχίο στον πραγματικό κόσμο σύντομα.

 Επιπλέον
μπορούν ακόμη και bloggers σύμβαση για να προσελκύσει την προσοχή στο
blogosphere. Τα βιβλία είναι 

. αποστέλλονται σε bloggers για σχόλια και Nokia
έστειλε ακόμη και δωρεάν κινητά τηλέφωνα για να ελεγχθεί έξω. 

Ωστόσο, οι αρνητικές εμπειρίες από τον Δρ Pepper / Seven Up δείχνουν ότι αυτές οι 

στρατηγικές δεν λειτουργεί πάντα. 

Αυτό που σχεδόν όλοι συμφωνούν είναι ότι σε weblogs είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για
να πλησιάσουμε 

προς τον πελάτη, να χτίσουν σχέσεις και την
εμπιστοσύνη μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών τους. 

Ross Sleight (2003: 19) περιγράφει σε ένα άρθρο
πως ένας φίλος του έχει εκεί με επιτυχία 

προώθησε το βιβλίο του το δικό μέσα από ένα weblog και ήρθε σε επαφή με πολλές
δυνατότητες αναγνώστες. 

Επίσης αναφέρει ότι ακόμη και κερδοσκοπικές
οργανώσεις, μη-, όπως η Greenpeace 

Που ήδη είναι 

αγκαλιάζοντας ιστολογίων να αναπτύξει στενότερες
σχέσεις με τους υποστηρικτές τους. 

Πριν από μια επιχείρηση αποφασίζει να συνεργαστεί με
και να επικοινωνούν μέσω ιστολογίων, υπάρχουν 

είναι σίγουρα μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε
Πρώτα απ 'όλα, το blog έχει να μείνει προσωπική και 

πρέπει να επικαιροποιούνται τακτικά? αλλιώς οι
αναγνώστες θα χάσουν το ενδιαφέρον τους., Περαιτέρω επιπλοκές, 

 (2004: 84)
επισημαίνει, είναι η ανεπισημότητα των ιστολογίων. Οι εταιρείες πρέπει να 

Προσπελάστηκε στις 30 Απριλίου 2004 

να εγκαταλείψει πολλά (marketing) έλεγχο κατά την
απόφαση να αφήσει τα μέλη του προσωπικού να λάβει μέρος στη 

όνομα της εταιρείας. Γενικές κατευθυντήριες γραμμές
και / ή κηρύσσει το weblog του ιδιωτικού και 

Μη επίσημο μπορούσε να είναι κάποια μέτρα προστασίας,
αλλά δεν εξαλείφουν τον κίνδυνο εξ ολοκλήρου. 

μάρκετινγκ και διαφήμισης αναλυτής στο Jupiter Research, στο Σαν 

 Francisco δίνει κάποια περαιτέρω συμβουλές σε επιχειρήσεις οι οποίες σχεδιάζουν να
χρησιμοποιήσουν ως weblogs 

ένα εργαλείο μάρκετινγκ. He recommends: Επίσης, συνιστά: "Διαλέξτε το
πιο πολύχρωμο ιδιώτη, κατά την 

Η εταιρεία για την κατασκευή ενός weblog », προειδοποιεί ότι« Weblogs πρέπει να
παραμείνει προσωπική ή
χάνουν 

ακεραιότητά τους "και, τέλος λέει" Μην
πουλήσει οτιδήποτε μέσω ιστολογίων, και δεν χρεώνουν τους χρήστες 

να τα χρησιμοποιούν »(Gilbert 2003: 16)

 

 

 

 

 

 

 

 

          ΠΗΓΕΣ 

 

 

Ø    Internet

Ø    Google

Scolar.google.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου