ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:Φουτζιτζή Αθανασία ΣΧΟΛΗ: ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ: ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: Γ’ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Blogs(ιστολόγια) και επιχειρείν ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Προέλευση των ιστολογίων, Blogs, και Blogs Επιχειρήσεις Ο όρος Weblog η αίσθηση της τρέχουσας του web-ημερολόγιο ή περιοδικό, αποδίδεται ο Jorn Barger και ημερομηνίες δρόμο της επιστροφής μέχρι τον Δεκέμβριο του 1997. Ήταν ο Peter Merholz που συμπυκνώνεται το όνομα με το blog, τον Απρίλιο ή τον Μάιο του 1999Δεδομένου ότι ο όρος weblog έχει επίσης χρησιμοποιηθεί για την πρόσβαση στο server logs για τους ιστοχώρους, η συντομότερη blog έχει γίνει η πιο δημοφιλής όρος για αυτή τη μορφή online journaling. 1999. Αυτό ήταν το έτος blogging πραγματικά απογειώθηκε, αν και δεν είμαι σίγουρος αν «blog», το ουσιαστικό είχε εξελιχθεί το ρήμα «blogging» έχει ακόμα εκείνη τη στιγμή, μερικοί άνθρωποι ήταν ήδη αναφορά στο blog του συγγραφέα, όπως bloggers. Νωρίς το 1999 ο Cameron Barrett δημοσίευσε μια λίστα με όλα τα γνωστά blogs εκείνη την περίοδο - και τα 23 από αυτά! Το blog του CamWorld είναι ένα από τα λίγα που έχουν τα αρχεία που πηγαίνει όλος ο τρόπος πίσω στο 1997Πρόωρη θέσεις ήταν συνήθως ένας-σκάφη της γραμμής, συνήθως με μια σύνδεση με μια τοποθεσία ενδιαφέροντος.Θέσεις συχνότητα είναι σποραδική, και το μήκος αυξάνεται βαθμιαία - ειδικά μετά από μια μακρά παύση μια μακρά μήνυμα φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από την ενοχή για τη μη απόσπαση για μια στιγμή. Ήταν 1999 ότι το λογισμικό άρχισε να εμφανίζεται για να διευκολυνθεί το blogging, και μαζί με αυτό ήρθε η επιχειρηματολογία πάνω ακριβώς τι συνιστά ένα blog. Η συζήτηση αυτή συνεχίζεται μέχρι σήμερα, με μη ομοφωνίαςΤον Δεκέμβριο του 2004 Meriam-Webster δήλωσε blog τη λέξη της χρονιάς για το 2004, και τη χαρακτήρισε ως: μια τοποθεσία Web που περιέχει ένα online προσωπικό ημερολόγιο με τις αντανακλάσεις, σχόλια, και συχνά υπερ-συνδέσεις που παρέχονται από το συγγραφέα. Σημειώστε το προσωπικό μέρος περιοδικό - από αυτόν τον ορισμό, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα blog των επιχειρήσεων, δεν συνεργατική blogs, και πολλά πολιτικά blogs δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως πραγματική blogs. Wikipedia έχει μια μηχανιστική προσέγγιση, καθορίζοντας ιστολόγιο ως «... μια web εφαρμογή ..." Αλήθεια, τα περισσότερα blogs σήμερα τροφοδοτείται από κάποιο είδος του λογισμικού διαχείρισης περιεχομένου, αλλά αυτό δεν ήταν πάντα η περίπτωση, όπως πολλές πρόωρες blogs ήταν χέρι-κωδικοποιείται με χρήση απλών πρότυπα. Δεν είναι το υπόλοιπο του ορισμού Wikipedia πολύ καλύτερα, όπως «... περιλαμβάνει περιοδικές δημοσιεύσεις σε μια κοινή ιστοσελίδα ..." -- Πολλές περιοχές λειτουργούν αυτόν τον τρόπο, αλλά άλλοι έχουν μόνο τίτλους ή / και σύντομες περιγραφές σχετικά με την κεντρική σελίδα και την πλήρη θέσεις επιτυγχάνονται μέσω συνδέσμων. Άλλοι ορισμοί τόνισε ότι το blog θέσεις εργασίας πρέπει να φέρει ημερομηνία, ή θα πρέπει να είναι στο ύφος μιας άτυπης «περιοδικό», ή να έχουν συνδέσμους προς άλλους δικτυακούς τόπους, πρέπει να καταδικαστεί χρονολογικά με νεότερα στοιχεία «πάνω», κλπ. κλπ. . ένα Blog ως δημόσια περιοδικό στο διαδίκτυο συντηρείται από ένα άτομο που προφανώς δεν έχει καμία ντροπή. Έτσι, με όχι συναίνεση σχετικά με ένα blog είναι, κανένας-το λιγότερο-που άνθησε. Τα πιο δημοφιλή σε πρώτη ήταν σύντομες αναρτήσεις του σχολιασμού ή περιγραφής με ένα σύνδεσμο σε άλλη τοποθεσία. Αργότερα, ορισμένα ιστολόγια έγιναν πιο περιοδικό-όπως, με μακρά θέσεις που περιγράφει τις δραστηριότητες ή τις σκέψεις του blogger, συχνά με ελάχιστες ή δεν υπάρχουν εξωτερικές συνδέσεις. Χρησιμοποιώντας μερικές από τις πρόχειρες εκτιμήσεις που διαπιστώθηκαν και το δίχτυ, και τη στρογγυλοποίηση των αριθμών, εδώ είναι πολύ πρόχειρες εκτιμήσεις μου για την αύξηση του αριθμού των blogs:
25 blogs Jan 1999 25 blogs Ιαν 1999
3,000 blogs Jan 2000 3.000 blogs Ιανουάριος 2000
12,000 blogs Jan 2001 12.000 blogs Ιανουάριος 2001
50,000 blogs Jan 2002 50.000 blogs Ιανουάριος 2002
250,000 blogs Jan 2003 250.000 blogs Ιανουάριο του 2003
1,500,000 blogs Jan 2004 1.500.000 blogs Ιαν. 2004
10,000,000 blogs Jan 2005 10.000.000 blogs Ιαν. 2005 Φυσικά, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δεν είναι πλέον ενεργή. Οι περισσότεροι bloggers χάνουν σύντομα τον ενθουσιασμό για τις επανειλημμένες προσπάθειες, και να σταματήσει η απόσπαση μετά από μερικές ημέρες, εβδομάδες ή μήνες. . Όπως blogs μεγάλωσε σε αριθμό, το ίδιο έκανε τις επιλογές για τη δημιουργία και τη φιλοξενία τους, τις δυνατότητες που προσφέρονται, καθώς και η ορολογία που περιγράφει όλα. Όλα τα blogs αποτελούν από κοινού «μπλογκόσφαιρα». Ένας χείμαρρος διένεξη ή μεγάλα τα μηνύματα σε ένα θέμα στο blogosphere είναι «blogstorm». Φυσικά, μια «blogger» πρέπει να «ping» χρησιμοποιώντας «trackback» και θα πρέπει να έχουν «permalink» σε θέσεις έτσι η «τροφή RSS» ή «άτομο ζωοτροφές» χρησιμοποιώντας «xml» θα συνεχίσουν να λειτουργούν. Μπορεί να θέλετε να ενταχθούν σε μια «blogring» ή αλλαγή »το δέρμα στο blog σας» για την αύξηση της δημοτικότητας σας. «Blogad« Α θα μπορούσε να βοηθήσει τα έσοδά σας, αλλά όχι αν όλα χτυπήματα σας από το «blogbots». Τι προτιμάτε; Είναι εισηγμένη στο σας blogroll; Και επάνω και επάνω θα πάει από blogalot να bloggywood. Το 2004, οι επιχειρήσεις άρχισαν να παίρνουν σοβαρά blogs, με πολλές μεγάλες εταιρείες αρχίζουν τα δικά τους ιστολόγια, και οι μικρές επιχειρήσεις που θα περιλαμβάνει την τεχνολογία με θέρμη. Πολλοί bloggers εδώ και καιρό δηλώσει οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά δεν ήταν πραγματικά το blogging, αφού τις θέσεις τους ήταν εμπορικά κίνητρα. Παρά τις διαμαρτυρίες, το blog των επιχειρήσεων είναι πλέον μια καθιερωμένη περιοχή του blogosphere. Μερικά είναι φόρουμ για την απόσπαση άρθρα σαν αυτό που διαβάζετε, άλλοι ακολουθούν το αρχικό σχέδιο της σύνδεσης της με άλλες ιστοσελίδες και παρέχοντας σχόλια για τις σχέσεις αυτές. Για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, το blog χρησιμοποιείται συχνά για την παροχή ειδήσεων και τις εκθέσεις προόδου που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους πελάτες και τους μετόχους. Ορισμένοι πιστεύουν ότι το 2005 θα είναι το έτος κατά το επιχειρηματικό blogging γίνεται ο κανόνας για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Είναι αρκετά ασαφής για να είναι όλα τα πράγματα σε όλους τους ανθρώπους, έτσι ώστε κάθε επιχείρηση μπορεί να κάνουν από το τι θα - μια πλατφόρμα ανακοίνωση, μια νέα εταιρεία εργαλείο κοινοπραξία, ή διαφημιστικό μέσο. Στο επόμενο post μας ματιά στο πώς βλέπουμε εμείς τα ιστολόγια των επιχειρήσεων - δυνάμεις τους και τις αδυναμίες, τις χρήσεις και καταχρήσεις. Φυσικά, θεωρούμε αυτή την απλή μορφή που χρησιμοποιείται εδώ το solustion σε πολλά από τα προβλήματα με τις παραδοσιακές blogging προγράμματα, όταν χρησιμοποιείται για τα blogs των επιχειρήσεων! ΠΗΓΕΣ Internet Google Scolar.google.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου